Vacatures
menu

Data & Onderzoek

Je hebt een contract met een vervoerder en periodiek overleg over de prestaties. Maar waar komen de cijfers eigenlijk vandaan? Hoe weet je zeker dat de data correct en compleet zijn? En zijn de reizigers net zo tevreden als de vervoerder zelf?

Forseti onderzoekt op verschillende manieren of het geleverde vervoer aan alle verwachtingen voldoet. We voeren audits uit bij vervoerders en hebben jarenlange ervaring met klanttevredenheidsonderzoeken onder reizigers. Daarnaast voeren we benchmarks uit.

We geloven in de kracht van data.

Dankzij de onderzoeken en benchmarks die we voor onze opdrachtgevers uitvoeren, hebben we een goed beeld van landelijke ontwikkelingen en cijfers. Daardoor kunnen we samen met opdrachtgevers kijken naar passende oplossingen en verbetermogelijkheden.

Zo maak je beslissingen op basis van data in plaats van onderbuikgevoel.

Wij geloven in benchmarks. En dit is waarom

Blog - 2024

Onderzoek naar de impact van zero-emissiezones op doelgroepenvervoer

Blog - Dít is publieke mobiliteit

Van uitdaging naar advies: Publieke Mobiliteit op Goeree-Overflakkee

Blog - 2024

Innovatie in mobiliteit: De kracht van de Mobiliteitsscan

Blog - 2023

Zo bespaar je kosten met slim datagebruik

Blog - Denkvoer

Vervoer: ook als opdrachtgever heb je invloed op de planning

Blog - Even kennismaken met

‘Ik maak de vertaalslag van data naar praktische toepassingen’

Blog - 2022

Radertjes in Doelgroepenvervoer | Contractmanagement en data

Blog - Forseti's Five

5 ontwikkelingen in doelgroepenvervoer

Blog - 2022

Wij geloven in benchmarks. En dit is waarom

Blog - 2022

Hoe vraagafhankelijk vervoer goed te organiseren in samenhang met ov

Blog - 2022

Meetbare inclusiviteit in het ov: een quickscan

Blog - 2021

Blijven werken aan kwaliteit: data benutten in beleidsontwikkeling

Blog - 2021

Data-onderzoek naar weersinvloeden op wmo-vervoer

Project - 2021

Van statisch naar dynamisch contractbeheer bij zorginstelling De Waerden

Blog - 2021

Als een uur schuiven niet lukt, dan een half uur of kwartier?

Blog - Even kennismaken met

‘Data vertaal ik naar iets wat praktisch toepasbaar is’

Blog - 2020

Betere sturing door continu meten klanttevredenheid

Blog - 2019

Geef de school een duidelijke rol in het leerlingenvervoer!

scroll