Vacatures
menu

ADMINISTRATIEVE BIJBAAN MET MAATSCHAPPELIJKE IMPACT!

Oproepbasis

✅ Zoek je een flexibele bijbaan?

✅ Wil je daarin ook echt iets betekenen?

✅ Ben je accuraat en systematisch?

✅ Heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel?
✅ Heb je kennis van Excel?

In deze bijbaan als ondersteuner frontoffice ondersteun je de collega’s met verschillende administratieve taken.

Iets voor jou?

lees dan verder

Hier kom je terecht

Jij gaat ons Mobiliteitsbureau versterken! Wat wij doen? Ons team neemt de aanvraag voor leerlingenvervoer in behandeling en beoordeelt deze op een rechtmatige manier met gevoel voor de situatie. Daarnaast ondersteunen wij een 20-tal opdrachtgevers (gemeenten en zorginstellingen) met hun mutatie- en contractbeheer. Dit doen we vanaf onze eigen vestiging in Den Bosch (medio 2024 verhuizen wij naar een locatie naast het centraal station ’s-Hertogenbosch).

Dit ga je doen

Wat ga jij doen?

Binnen dit team word jij een belangrijke spil in de (administratieve) ondersteuning van de frontoffice. Je verwerkt afgehandelde aanvragen en mutaties voor de verschillende opdrachtgevers in Excel, maakt ritschema’s in vervoerssystemen, verzorgt de verzending van de post, ondersteunt bij controlewerkzaamheden en alle overige voorkomende administratieve werkzaamheden. De werkzaamheden kennen grote pieken qua verwerking van de aanvragen leerlingenvervoer (met name periode april-september), dus jij bent lekker flexibel en houdt van gevarieerd werk!

Wat is nou eigenlijk leerlingenvervoer?

Als ouder/verzorger kun je leerlingenvervoer aanvragen voor jouw kind. Als het kind naar het speciaal onderwijs gaat of een beperking heeft en vervoer nodig heeft om op school te kunnen komen, kun je daarvoor in aanmerking komen.

Dit ben jij

  • Teamplayer die houdt van aanpakken;
  • Accuraat en groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Ordelijk en systematisch;
  • Kennis van Excel;
  • Een plezierige open communicatiestijl;
  • Empathisch en service- en resultaatgericht;
  • Praktijkgericht, prikkelend, toekomstgericht en integer.

Wat maakt werken bij Forseti zo leuk?

‘Iedere collega heeft zijn eigen kwaliteiten en we vullen elkaar goed aan. Als team zijn we heel compleet.’
Maartje
junior data analist
‘Ieder heeft een eigen expertise. Dat is fijn samenwerken omdat we heel snel en efficiënt kunnen opereren’
Daan
strategisch adviseur vervoer
‘Je komt als adviseur in verschillende rollen op verschillende plekken’
Wytze
senior adviseur doelgroepenvervoer

Dit bieden we

Afwisseling & initiatief

Een afwisselende bijbaan (oproepcontract) binnen een professioneel, gedreven en gezellig team.

Salaris

Brutosalaris: € 10,- tot € 15,- per uur (afhankelijk van leeftijd).

Inzet

Inzet vindt in onderling overleg plaats, waarbij de grootste inzet gevraagd wordt in de periode april-september.

Wil je meer informatie?

Wij hechten veel waarde aan de motivatie bij jouw cv, omdat wij juist zo benieuwd zijn naar de persoon achter dat cv. We willen je dan ook uitdagen om hierin zo duidelijk mogelijk te omschrijven waarom jij denkt de persoon te zijn die wij zoeken.

Neem dan contact op met Hinke Swaans (h.swaans@forseti.nl) te bereiken via 073 – 523 10 79.

Ben je al enthousiast en wil je direct reageren? Mail dan je cv en motivatie naar info@forseti.nl t.a.v. Hinke Swaans.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

mailenbellen met Hinke
scroll