Vacatures
07. 10. 2021

Frontoffice medewerker Maatschappelijke Dienstverlening

32-40 uur

✅ Wil je echt iets betekenen?
✅ Kun je jongleren?
✅ Vang je de ballen ook weer op als ze vallen?
✅ Heb je een luisterend oor en een scherpe blik?

Dan zoekt ons mobiliteitsbureau jou!

Als frontofficemedewerker “leerlingenvervoer” sta je dagelijks in contact met ouders/verzorgers, scholen, vervoerders en andere directbetrokkenen. Jij bent het eerste aanspreekpunt en dus een belangrijke spil binnen het team.
Iets voor jou? Bekijk dan snel onze vacature ⬇️
Forseti te Den Bosch heeft een vacature:

Frontoffice medewerker Maatschappelijke Dienstverlening
32-40 uur verdeeld over minimaal 4 dagen per week (minder uren bespreekbaar)
Dit betreft een functie met uitzicht op een vast dienstverband.


Hier kom je terecht!
Jij gaat ons Mobiliteitsbureau versterken! Wat wij doen? Wij ondersteunen verschillende gemeenten bij de volledige afhandeling van aanvragen voor het leerlingenvervoer. Hierdoor heb je veel contact met ouders/verzorgers, scholen en vervoerders. De werkzaamheden kennen grote pieken qua verwerking van de aanvragen leerlingenvervoer, dus jij bent lekker flexibel en houdt van gevarieerd werk!

Ons team neemt de aanvraag voor leerlingenvervoer in behandeling en beoordeelt deze op een rechtmatige manier, maar ook met gevoel voor de situatie. Dit doen we vanaf onze eigen vestiging in ’s-Hertogenbosch. Binnen dit team word jij een belangrijke spil in de frontoffice.

Voor meer informatie over wie we zijn en wat we doen verwijzen we je graag door naar het promotiefilmpje voor onze klanten.

Functieomschrijving Frontoffice medewerker Maatschappelijke Dienstverlening
Als Frontoffice medewerker ben je werkzaam binnen het Mobiliteitsbureau van Forseti. Onze opdrachtgevers zijn gemeenten en zorginstellingen. Forseti neemt van verschillende gemeenten alle uitvoerende taken van het leerlingenvervoer over (outsourcing). De administratieve en ondersteunende taken zullen grotendeels op jouw bordje terecht komen. Het is een uitdagende functie waarbij je veel ballen in de lucht houdt in de verschillende opdrachten.

Wat is nou eigenlijk leerlingenvervoer?
Als ouder/verzorger kun je leerlingenvervoer aanvragen voor jouw kind. Als het kind naar het speciaal onderwijs gaat of een beperking heeft en vervoer nodig heeft om op school te kunnen komen, kun je daarvoor in aanmerking komen. Jij bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van deze aanvragen. Je zorgt onder andere voor het op de juiste wijze verwerken van de informatie en van de afgehandelde aanvragen. Daarnaast bewaak je de mailboxen en ben je het eerste aanspreekpunt voor telefonische vragen van de verschillende betrokken, zoals ouders/verzorgers, vervoerders, scholen, gemeenten, zorgverlenende instanties en zorginstellingen.

Dit is jouw profiel

  • MBO+ werk- en denkniveau (bv. opleiding Juridisch administratief dienstverlener, Directiesecretaresse, Managementassistent, Medewerker secretariaat, Receptioniste, Office-assistent of vergelijkbaar);
  • Teamplayer die houdt van aanpakken;
  • Accuraat en hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Ordelijk en systematisch;
  • Kennis van Excel;
  • Een plezierige open communicatiestijl;
  • Empathisch en service- en resultaatgericht;
  • Praktijkgericht, prikkelend, toekomstgericht en integer;
  • Minimaal 4 dagen per week beschikbaar is een vereiste (sowieso op dinsdag, woensdag en vrijdag).

Dit bieden wij:

Wij bieden een afwisselende en zelfstandige baan binnen een professioneel, gedreven en gezellig team. Wij streven met veel energie realistische, maar uitdagende doelen na en moedigen onze medewerkers aan open te zijn en hun suggesties naar voren te brengen. Naast een uitstekend salaris (afhankelijk van je ervaring tussen de € 2.100 en € 3.100), een goed pensioen, veel vrije dagen en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals een studieregeling, fietsregeling, fitchallenge en het bijkopen van verlofdagen), biedt Forseti een collegiale werkomgeving, een fijne en ontspannen werksfeer en ruime mogelijkheden om je capaciteiten te ontplooien.

Daarnaast bieden wij je de mogelijkheid om gerichte cursussen te volgen. Uiteraard biedt Forseti ook de faciliteiten om thuis te kunnen werken. Denk hierbij aan een mobiele telefoon, MacBook, beeldscherm en toetsenbord.

Wij hechten veel waarde aan de motivatie bij jouw cv. We willen je dan ook uitdagen om hierin zo duidelijk mogelijk te omschrijven waarom jij denkt de persoon te zijn die wij zoeken.

Over Forseti
Forseti is een onafhankelijke adviesorganisatie die begeleidt, adviseert en ondersteunt op het gebied van doelgroepenvervoer. Onze opdrachtgevers zijn gemeenten, regio’s en zorginstellingen. We staan hen bij in de beleidsvorming en -uitvoering, aanbesteding en contractmanagement. Forseti is onderdeel van de Concordis Groep.

Sollicitatie en informatie vacature Frontoffice medewerker Maatschappelijke Dienstverlening
Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Joanita Hoegen (j.hoegen@forseti.nl) of Camilla Baeten (c.baeten@forseti.nl) te bereiken via 073 – 523 10 60.

Solliciteren?
Ben je al enthousiast en wil je direct reageren?
Mail dan je cv en motivatie te mailen naar info@forseti.nl t.a.v. Hanneke van de Ven.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

Terug naar overzicht
scroll